segunda-feira, 5 de março de 2012

cafetería de barriu

Conociéronse nuna cafetería de barriu. Ella olía a cremes barates y él a ron Bacardí. Cuando se miraron la primer vez a los güeyos dio-yos la risa comprebar qu'entrambos los teníen azules y enrritaos.
Reíense tusiendo: ella con una tos tan ronca como la so voz, él con un xiblíu que requintiaba en gargüelu enantes d'españar nuna convulsión de tol rostru. A la media hora de mirase a los güeyos taben abrazos y cuando él tentó besala, voltió ensin querer la copa pela barra alantre. Interrumpieron el besu pa rise colos güeyos zarraos y faciendo grandes esparabanes. De tener a mano unos volaores, de xuro los tiraran pa celebrar la fiesta. Como nun los teníen besáronse colos güeyos zarraos, igual que cuando se ríen, mientres nel filu musical de la cafetería sonaba un cantar roñosu de Julio Iglesias. 

Entráramos ellí porque'l lluminosu del bar, qu'escamplaba un nome d'esos de les cafeteríes de barriu: "Zafiro", "Manhattan", "Riomar"..., yera la única isla de lluz encesa a eses hores. Afuera fachades de falsu ladrillu encarnáu y esgonciaos Opel Corsa, Fiat Uno, Renault 5, un gatu tiñosu qu'escaciplaba ente les bolses de basoria aventaes fuera de los contenedores. Vímoslos salir abrazaos y taramingantes, matándose de risa y de besos, mientres se restorcíen tusiendo y tentando tener él por ella. Tamién nós reímonos y abrazámosnos. Maldicimos xuntos a Julio Iglesias: non, esa nueche, la vida nun siguía igual.

Sem comentários:

Enviar um comentário