segunda-feira, 30 de julho de 2012

una banda de perdedores



















Habrá diez años yeren una estampa familiar de toles nueches. Xuntábense nuna esquina de la barra y representaben cada nueche la so función: una pieza qu'escomenzaba siendo una tranquila conversa ente amigos y que d'avezu terminaba como'l rosariu l'aurora: unos dando voces, discutiendo en broma o en serio, otros cantando, los más sensatos o los más mamaos desertando de la reunión. Una vez, A., que los conocía perbién, díxome dalgo más propio d'una película americana que de la realidá: "Míralos. Son una banda de perdedores".  

Una d'estes nueches volví al bar d'entós. Siguíen na mesma esquina y nel mesmu plan. Barcos perdíos na nueche a los que-yos daba igual la lluz de los faros que la escuridá. A dellos notábense-yos los años de más y los dientes de menos, la mayoría, sicasí, yeren una insólita negación del "Nosotros, los d'entós, ya nun somos los mesmos". Faltaben tamién un par d'ellos, fallecíos d'enfermedá profesional o n'actu de serviciu. Los supervivientes continuaben a representar la so traxicomedia énte la mirada distraída del barman y de la bayeta mugorienta cola que de vez en cuando repasaba la barra, como l'apuntador que fai la seña d'acotación de los actos y les escenes. 

Alcordéme d'A.: de cierto aquellos puntos yeren una auténtica banda de perdedores. Dolíame que nun tuviera ellí pa sentime arrepostiar: "Como toos, A., como toos...".

Sem comentários:

Enviar um comentário